Hvem er du?
I rollen som tekniker ser vi etter deg som kommuniserer godt, er nysgjerrig og har god forståelse for elektronikk. Du har gode praktiske og tekniske egenskaper og er alltid opptatt av å tilegne deg ny kunnskap og nye ferdigheter.
Hvilke arbeidsoppgaver får du?
Dine arbeidsoppgaver vil til daglig være å hjelpe våre kunder, sluttbrukere og vår interne supportavdeling. Testing, feilsøking og utbedring av feil eller mangler, identifisere årsak og veilede kunde med forebyggende tiltak er viktige oppgaver som sørger for at kvaliteten opprettholdes. Dette gjøres gjennom rapportering og oppfølging av eventuelle avvik fra Elotecs standarder.
Som tekniker vil du ha ansvar for egne saker som løses individuelt, men med god støtte fra resten av teamet ved behov. Kompetansedeling er noe vi verdsetter høyt i Elotec.
Du skal jobbe tett sammen med vårt support-team, og får mulighet til å effektivisere og videreutvikle både Service Lab og supportavdelingen.
Elotec følger strenge krav til kvalitetskontroll og kvalitetssikring iht. ISO90001. Du vil få god opplæring og veiledning for å opprettholde kvaliteten.
Hva kan vi tilby deg?
- Gode lønns- og forsikringsbetingelser
- Herlige kolleger som brenner for et godt arbeidsmiljø
- Mulighet til å være med på å forme sin egen arbeidshverdag
- Mulighet til å være med på å utvikle Elotec
- Et fremoverlent og sosialt utviklingsmiljø/arbeidsmiljø
- Et bredt og variert spekter av utfordringer, produkter og arbeidsoppgaver
- En unik arbeidsplass sentralt i vakre fjellbyen Oppdal